Klacht Vloermat24.nl: zonder enige herinnering een deurwaarder op je afsturen

Klachtnummer
# 293224
Gebruiker
robert1979
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik had een vloermat besteld(37euro), de rekening die erbij zat ben ik waarschijnlijk in de verhuizing kwijtgeraakt. maar nu krijg ik ineens van een Duits incassobedrijf een 3e aanmaning van 112 euro, of ik binnen 4 dagen wil betalen. Anders staan ze voor mn deur.
Ik heb nooit 1 herinnering gehad van vloermat24, ook niet per mail, en ook geen 1e en 2e aanmaning van het incasso bedrijf!!!
Schandalige werkwijze....

De oplossing

Ik wil de rekening gewoon betalen zonder extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vloermat24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vloermat24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen