Klacht Vloerplus: Gebreken geleverde vloer

ten Brink

21 december 2013 vloer van cleanfloor gekocht bij het bedrijf. bij aankoop aangegeven en sterke vloer nodig te hebben ivm 2 honden, een kind van 6 en gewenste gezinsuitbreiding. 26-12-1013 laat onze zoon zijn vork vallen en direct een gat in het laminaat. in de daarop volgende dagen (inmiddels 6 maanden) overal gaten en enorm diepe krassen in de vloer. Ons beklaag meerdere malen gedaan. Uiteindelijk hebben ze een ''expert'' langs gestuurd die het volgende zei: ''dat is normaal voor een donkere vloer. Had u maar niet zo een donkere (noten) vloer moeten nemen, daar ziet u nou eenmaal beschadigingen op''. Omdat wij dit absolute kul vinden gebeld en geklaagd. geen gehoor! uiteindelijk voorstel €300-, +afkoop garantie. De vloer koste €800-, +20 jaar garantie. Aangegeven €400 te willen. Nooit meer wat vernomen. Meerdere malen gebeld, aangetekende brief ingebrekestelling verstuurd, juridisch loket laten bellen. Geen gehoor!! Zo een schofterig bedrijf heb ik nog nooit gezien!!!!!!!!

Gezien alle belkosten, briefkosten, reiskosten en tijd die wij hebben gestopt om geprobeerd gehoord te worden en de verschrikkelijk slechte staat waar de vloer momenteel in verkeerd, eisen wij het gehele aankoopbedrag€800-, terug! De vloer is geheel afgeschreven en gezien wij begin augustus onze drieling verwachten willen wij z.s.m. , lees per direct, de compensatie zodat wij een nieuwe vloer kunnen aanschaffen!

Wij vinden dat Vloerplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vloerplus?