Klacht Vloerplus: Laminaat bolt op. Plinten geniet aan de vloer.

Klachtnummer
# 68841
Gebruiker
Ria Vree
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laminaat van Tarkett eind februari gelegd. Al na 3 weken begon de opbolling.
Stoffeerder stelde voor om iets zwaars erop te zetten zodat het weg zou trekken.
Geen resultaat. Deel laminaat losgemaakt en bijgezaagd. Enige weken later begon de opbolling opnieuw. Er is een reep uitgezaagd en daar een strip overheen. Geen gezicht. En eind mei begon de opbolling opnieuw. En nu (juli) bolt het ook in andere kamers. Firma Vloerplus geinformeerd dat ik zeer ontevreden was over het resultaat.
Stoffeerder suggereerde nu (4e poging) om een 2e reep eruit te zagen. Dat heb ik geweigerd. Ik heb zelf een vloerenlegger gevraagd het gelegde laminaat te bekijken en zijn oordeel was dat het ondeskundig was gelegd; niet genoeg ruimte om te bewegen en plinten geniet wat ook niet mag bij laminaat. Vloerplus Cruquius dit meegedeeld en geëist dat zij dit probleem definitief oplossen, een deskundige de vloer te laten inspecteren. Geen antwoord gekregen.

De oplossing

Ik denk dat de vloer opnieuw moet worden gelegd, met voldoende ruimte bij de wanden en geplakte plinten.
Alle kosten geheel voor rekening van Vloer Plus te Cruquius.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vloerplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vloerplus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen