Opgelost door Vloerverwarmingzelfleggen.nl: Duidelijke afspraken rondom levertijd zijn niet nagekomen.

angry Opgelost
Nonnii!

Er zijn duidelijke afspraken gemaakt ivm levertijd. Ik heb personeel en materiaal moeten inhuren om de klus te laten klaren, en tevens moeten betalen. Er zijn voor levering meerdere contactmomenten gehad waarop gezegd werd dat alle materialen op vrijdag geleverd werd, dit ook zwart op wit gekregen via de mail. Ik heb betaald op de af gesproken dag maar helaas tot heden de helft van de bestelling mogen ontvangen op de betreffende vrijdag.
Ik heb mijn materiaal deze maandag voor 12 uur nodig om de vloer op tijd droog te hebben voor levering keuken en meubels (aangezien ik nu al 2 dagen droogtijd mis). Na gebeld te hebben met vloerverwarmingzelfleggen en het transport bedrijf wijzen beide bedrijven na elkaar e wilt niemand mijn tegemoet komen met een snellere levering of tegemoetkoming van de al gemaakte kosten van het personeel wegens niet op tijd leveren.

Ik wil de materialen voor vandaag (maandag 22-7) binnen hebben of een tegemoetkoming financieel voor de gemaakte kosten van het ingehuurde personeel.

Wij vinden dat Vloerverwarmingzelfleggen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nonnii!
    Na enkele keren gebeld te hebben is er nogmaals contact geweest. En is besloten om de materialen retour te sturen. En het geld terug te storten.

Ook een klacht indienen over Vloerverwarmingzelfleggen.nl?