Opgelost door Vloerverwarmingzelfleggen.nl: Duidelijke afspraken rondom levertijd zijn niet nagekomen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 379316
Gebruiker
Nonnii!
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er zijn duidelijke afspraken gemaakt ivm levertijd. Ik heb personeel en materiaal moeten inhuren om de klus te laten klaren, en tevens moeten betalen. Er zijn voor levering meerdere contactmomenten gehad waarop gezegd werd dat alle materialen op vrijdag geleverd werd, dit ook zwart op wit gekregen via de mail. Ik heb betaald op de af gesproken dag maar helaas tot heden de helft van de bestelling mogen ontvangen op de betreffende vrijdag.
Ik heb mijn materiaal deze maandag voor 12 uur nodig om de vloer op tijd droog te hebben voor levering keuken en meubels (aangezien ik nu al 2 dagen droogtijd mis). Na gebeld te hebben met vloerverwarmingzelfleggen en het transport bedrijf wijzen beide bedrijven na elkaar e wilt niemand mijn tegemoet komen met een snellere levering of tegemoetkoming van de al gemaakte kosten van het personeel wegens niet op tijd leveren.

Gewenste oplossing

Ik wil de materialen voor vandaag (maandag 22-7) binnen hebben of een tegemoetkoming financieel voor de gemaakte kosten van het ingehuurde personeel.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vloerverwarmingzelfleggen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nonnii!
    Datum
    Na enkele keren gebeld te hebben is er nogmaals contact geweest. En is besloten om de materialen retour te sturen. En het geld terug te storten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vloerverwarmingzelfleggen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen