Opgelost door Vlorijn.nl: Ik wil mijn geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 537477
Gebruiker
J.H.G. Crapts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 9 april heb ik een fonteintje op zonne-energie besteld en betaald. Tot op heden toe, 14 mei, heb ik nog niets ontvangen. Geen enkel bericht hierover. N.a.v. een e-mail van mij, zou er contact worden opgenomen met de leverancier. Weer niets vernomen. Vlorijn houdt zich niet aan de door haar gestelde levertermijn.

De oplossing

Mijn aankoop bedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vlorijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    J.H.G. Crapts
    Datum
    Blijkbaar heeft mijn e-mail, waarin ik mijn beklag heb gedaan en de melding heb gedaan dat ik e.e.a. zou melden bij de Consumentenbond een onderzoek opgeleverd. Blijkbaar is er iets mis gegaan bij Post.nl, aldus een bericht van Vlorijn.nl.
    Ik heb Vlorijn.nl laten weten geen nieuw exemplaar te willen ontvangen, maar te kiezen van restitutie van het aankoopbedrag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H.G. Crapts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn aankoopbedrag wordt terugbetaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vlorijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen