Klacht Vlorijn.nl: incompleet geleverd artikel

Klachtnummer
# 541045
Gebruiker
eliru
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb een draadloze onkruidtrimmer besteld en betaald. Heb alleen een borstel ontvangen. Ze reageren niet op mail en een telefoonnummer is niet beschikbaar evenmin een adres. Om retour te sturen moet je een retourformulier hebben. die wordt niet meegestuurd doordat je geen enkele reactie krijgt kan je ook niet terugsturen. Heb ze wel gemaild dat ik gebruik wil maken van mijn recht binnen 14 dagen retour te sturen en 100 % terugbetaling omdat ik gereageerd heb binnen de daarvoor staande wettelijke termijn

De oplossing

Of de complete draadloze onkruidtrimmer waarmee is geadverteerd leveren of 100% betaling retour en terugsturen van de borstel kosteloos

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vlorijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vlorijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen