Klacht Vlorijn.nl: Niet het apparaat maar alleen een accessoire ontvangen.

Klachtnummer
# 541408
Gebruiker
H.S. van Oudheusden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een turbotrimmer besteld. Dit blijkt alleen een borsteltje te zijn. In de advertentie lijkt het alsof je een heel elektrisch apparaat krijgt. Er wordt zelfs bij vermeld dat je in het verleden je onkruid altijd knielend moest verwijderen en dat met dit apparaat het tegenwoordig staan het kan zodat je je rug bespaard. Uiteindelijk komt er dan een borsteltje en het antwoord dat je van Vlorijn.nl krijgt is dat het borsteltje op elke stok past. Zeer misleidend, er wordt nergens over gesproken dat je alleen een accessoire ontvangt. Ik heb vier maal om een retour formulier verzocht maar nooit antwoord gekregen. Op de site kun je ze niet bellen als je wilt ruilen maar alleen per mail verzoeken om een retour formulier dat ik dus niet krijg. Mijn bedenktijd is reeds verstreken maar zolang zij mij geen formulier toesturen of geen antwoord geven stuur ik het borsteltje niet terug. Dan zou ik ook nog eens verzendkosten moeten betalen wat ik heel belachelijk zou vinden. Ik vind dat je door dit bedrijf vreselijk om fatsoenlijk behandeld wordt en zal alleen maar anti reclame maken.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij een retourformulier toegestuurd en het betaalde bedrag teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vlorijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vlorijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen