Klacht Vlucht-vertraagd: geen bewijs ontvangen voor een dienst

Klachtnummer
# 392674
Gebruiker
A.J.J. Stevens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een vertraagde vlucht een claim ingediend bij Laudamotion. Deze klacht zelf ingediend! Omdat niet duidelijk was of deze klacht goed was aangekomen (geen bevestigingsmail van Laudamotion) nog een tijdje gewacht. Aangezien we niets hoorde van Laudamotion uiteindelijk er ook voorgekozen om een claim in te dienen via vlucht-vertraagd.nl
18-8-2018 de claim via vlucht-vertraagd ingediend, waarna vlucht-vertraagd.nl
3 september een brief stuurt naar Laudamotion (1x in het nederlands, 1x in het engels)
Daarna blijft het stil. Zowel van Laudamotion als van vlucht-vertraagd.nl geen mails meer....
13 december 2018 onverwacht een reactie van Laudamotion; de claim wordt terecht bevonden en we krijgen de compensatie. Omdat ik tijdens de claim indienen het request nummer had genoteerd concludeerde ik hieruit dat de claim van onszelf was en niet door toedoen van vlucht-vertraagd.nl
Van vlucht-vertraagd verder ook geen reactie meer ontvangen. Tot 16-8-2019 : dan komt een algemene mail dat laudamotion ingestemd heeft met een compensatie....? Ik antwoord op deze mail dat ik het vreemd vind dat vlucht-vertraagd nu pas laat weten dat er gecompenseerd gaat worden en of men een bewijs kan sturen dat compensatie door hun inzet is gebeurd. Echter tot op heden geen antwoord van vlucht-vertraagd; wel een rekening a 400 euro voor dienst waarvan ik niet weet of de claim door hun toe doen is gelukt. Maar aangezien we een half jaar eerder al zijn gecompenseerd op ons eigen reply nummer van Laudamtion vind ik het niet terecht dat ik 400 euro moet betalen voor een onbewezen dienst.
Uiteraard wil ik wel een kleine vergoeding betalen voor het versturen van een brief en en wat arbeidsloon

De oplossing

Ik zou graag bewijs willen dat de compensatie door inzet van vlucht-vertraagd.nl tot stand is gekomen en mocht dit niet kunnen dan vind ik de 400 euro die in rekening wordt gebracht onterecht!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vlucht-vertraagd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vlucht-vertraagd?