Klacht Vlucht24.nl: Rare praktijken vlucht24

Schermnaam

Ik boekte een vlucht bij vlucht24. In eerste instantie ging alles goed. De boekingskosten werden vooraf aangegeven. Maar na het afronden van de boeking ontving ik het verzoek om mijn ID en Credit card te uploaden. Omat ik dat raar vond ging ik zoeken op het internet. Al snel kwam ik vele klachten tegen over dit bedrijf. Andere gedupeerden annuleerde de vlucht en kwamen zo voor hoge kosten te staan. Ik was echter evenmin van plan mijn documenten te sturen (risico identiteitsfraude). Het ticket was 4 maanden vooraf geboekt, dus ik wachtte het zaakje nog even af. Blijkbaar konden ze zonder paspoort en creditcardscan inderdaad geen geld van de kaart halen, want een maand later gaven ze zelf aan dat ze de boeking gratis hadden geannuleerd. Ik had in de tussentijd direct bij de maatschappij een voordelig ticket geboekt. Mijn tip is daarom: - géén documenten opsturen, - niet annuleren -bel niet het dure nummer -boek een nieuwe vlucht via een betrouwbare site.

Dat dit bedrijf per direct wordt gesloten. Het is echt niet nodig dat je mensen van 2011 tot en met 2016 op kunt lichten.

Wij vinden dat Vlucht24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vlucht24.nl?