Klacht VMG Fietshuis: Doortrappen van mijn electrische fiets

MieskevD

Ik heb een kalkof impulse van 1 jaar oud gekocht bij vmg, deze was ook navenant geprijsd dus het leek me een goede deal.
Wel meteen gemeld na het proefrijden dat de fiets soms doortrapt dat zou verholpen worden tijdens de afleverbeurt.
Na aanschaf bleek dat deze nog steeds doortrapte dus weer terug en weer werd deze iet gemaakt.
Eigenlijk en ja dat is stom van mij had ik de koop eigenlijk toen al ongedaan moeten laten maken, maar helaas toen had ik nog vertrouwen in vmg.
Inmiddls is de fiets al uit de 2 jaar resterende grantie en ondanks dat deze al vaker terug is geweest voor hetelfde euvel is het nooit verholpen.
Gisteren mijn fiets weg gebracht naar mijn oude vertrouwde fietsenmaker en ja het koste €274 euro, er zit nu een nieuwe naaf in en hij fiets perfect.
Ik hoop dat vmg nu zegt van wij zullen die €274 wel terug betalen voor alle ellende die we veroorzaakt hebben maar dat zal wel niet gebeuren.

Ik zou graag de €274 euro terug ontvangen, want als vmg dit correct had gemaakt in de garantie periode dan had ik er ook geen kosten aan gehad.

Wij vinden dat VMG Fietshuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VMG Fietshuis?