Klacht VMG Fietshuis: Service? Of toch niet?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 387323
Gebruiker
Bakfietsje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

VMG Fietshuis Veldhoven, voor al uw fietsen en service…..
of toch niet?
2 Maanden geleden een afspraak gemaakt voor onze bakfiets.
De opdracht was een peuterschaal laten bevestigen.
Omdat het hartje zomer was, begreep ik de 2 maanden volledig.
Vandaag (30aug) een snipperdag genomen, en de fiets netjes op tijd
gebracht. Nog een keer goed alles doorgesproken (welke kant, boren mag etc).
Vanmiddag toch maar eens bellen, 15.15u “We bellen voor 16uur hoelaat
die klaar is meneer”….. Nou prima afwachten dus….
Inmiddels 17.30u en nog niks gehoord.. Winkel sluit om 18u dus toch maar even daarheen.

We gaan hem even pakken (buiten op de binnenplaats) en jawel
daar is de bakfiets maar zonder stoeltje erin. “We hebben er naar gekeken maar
moeilijk, en weten niet precies en ditjes en datjes..” Op google ingetoetst en jawel
hoor vele filmpjes…. (Deskundig???) Dan zeggen ze “ja sorry we hebben er niet naar gekeken,
dus heeft die de hele dag buiten gestaan”. (Liegen???) Dus service van VMG ho maar!!!!!

Onderhoudsbeurtjes gaan we wel naar een ECHTE fietsenmaker!!!!

Een oplossing hadden ze niet echt, enigste wat de fietsenmaker en bedrijfsleider
kon zeggen tegen ons was “tja sorry voor het ongemak en heel vervelend”.

Overweegt u of iemand in uw familie of kennissen kring een nieuwe of tweedehands
fiets te kopen bij VMG, doe het niet !!!!!!!!

Gewenste oplossing

Niet meer liegen tegen de mensen, eerlijk zijn en afspraken nakomen!
Geboden oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VMG Fietshuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VMG Fietshuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen