Opgelost door Vodafone: "Wurgcontract"-opzeggen?Onmogelijk.!!!!

WIM

Een mevrouw ) benadert mij,namens Vodafone) telefonisch op maandag 16 december 2013 met een zeer aantrekkelijk aanbod.Een nieuwe telefoon,databundel enz voor twee jaar ten bedrage van € 15 .Gezien het feit dat het hier om een financieel product gaat verlang ik een schriftelijk contract en dat wordt me ook toegezegd.Binnen vijf dagen in huis aldus mevrouw [naam verwijderd].Ter ondersteuning van ons gesprek maakt deze dame duidelijk dat onze mondelinge overeenkomst op de band wordt opgenomen.Prima zeg ik.
De volgende dag kijk ik toch even op MY Vodafone en wat blijkt;ik heb een tweejarig contract afgesloten Voordeel web-2 a € 30-.Vergissing denk ik en mail deze fout aan noreply@vodafone.com-geen reactie!Ik mail nogmaals.geen reactie
Op 21 December 2013 een aangetekend schrijven naar Vodafono klantenservice in Maastricht met als eis om de aanbieding gedaan door [naam verwijerd] ongedaan te maken en mijn huidige contract dat per 14 Maart a,s,afloopt NIET te verlengen!

A-ik verwacht een schriftelijke bevestiging van beëindiging van mijn huidige contract
Vodafone Voordeel Web 45-2 jaar.(t/m 14 Maart 2014)
B-het ongedaan maken van de aanbieding voor het contract Voordeel Web-2 € 30.-
(ik heb hier ook geen schriftelijk voor ontvangen.
Kortom-ik wens niets meer van doen te hebben met Vodafone!!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

WIM
    ik mag hopen dat hiermee de ellende met Vodafone stopt!Mocht dit niet zo zijn,dan zoek ik contact met Radar,Kassa en anderen.
    ik hoop hierin gesteund te worden door de consumentenbond,anders had ik net zo goed een rechtsbijstandverzekering kunnen afsluiten.
    mijn vertrouwen in de consumentenbond is groot,dus het komt wel goed denk ik.