Klacht Vodafone: 'THE FUTERE IS EXCITING', BLOX EN NA KOMEN VAN AFSPRAKEN OOK!!!!!!

Klachtnummer
# 380863
Gebruiker
Vodafonegenieter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Een overeenkomst met Vodafone NIET DOEN!!! Heb 1 jaar Vodafone nu mogen ervaren. Ik neem u mee in het proces tussen mij en Vodafone:

- Maand 1: De Ziggo activatie 2 maanden te laat geactiveerd dus kon maar de helft van de afgesproken data gebruiken.
- De BloX waren niet naar afspraak geactiveerd (vier keer mijn abonnement zijn tarief moeten betalen door een fout van Vodafone);
- Augustus satellietverbinding aan in het vliegtuig. Ik heb hier nog nooit van gehoord en mijn telefoon niet aangeraakt. ( In deze situatie is 50/50 gedaan in de kosten);
- Deze maand weer verkeerd gegaan met de bloX. (Weer 4 keer zoveel kosten). My Vodafone geeft een verkeerde weergave. (zie bestand). Ook telefonisch gevraagd om de opnames van de vorige gesprekken om de gesprekken terug te luisteren om een herhaaldelijke fout te voorkomen.

In dit geval is sprake van dwaling. Er is dus sprake van een onjuiste voorstelling van zaken.

De oplossing

In mijn ogen zijn 2 opties mogelijk:

- De extra kosten van de laatste maand kwijtgescholden worden en het contract nietig verklaard wordt;
- De extra kosten van de laatste maand kwijtgescholden worden en extraatjes voor mijn bundel voor de volgende maand.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen