Klacht Vodafone: 12 maanden verplicht bij Vodafone???!!!????

Klachtnummer
# 41316
Gebruiker
Robinfroma
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Zojuist heb ik een brief van jullie ontvangen dat er glasvezel bij mij in de buurt word aangelegd en dat er een abonnement bij u ingaat?
Nou ben ik erg verbaast omdat ik meer als een jaar geleden een verkoopster van Vodafone aan de deur heb gehad,
en die mij beloofd heeft en ook LETTERLIJK heeft gezegd dat ik nergens aan vast zit! en dat dit pas zou ingaan ALS er in FEBRUARI 2013 een glasvezelvoorziening zou komen van Vodafone, nu zitten we ondertussen in eind November en krijg ik deze brief binnen dat ik alsnog een glasvezelvoorziening bij u krijg? Dit heb ik niet afgesproken met uw collega die bij mij aan de deur is geweest, ik heb dus (nogmaals) afgesproken dat dit begin dit jaar zou zijn en dat ik wel de mogelijkheid heb om het MAANDELIJKS op te zeggen. Dit ook omdat ik destijds een vriend had in het buitenland en ik dus niet wist of ik daar zou gaan wonen, dit heb ik haar verteld en hierop zei ze dat ik nergens aan vast zat en het dan ook gelijk maandelijks kon opzeggen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen