Klacht Vodafone: 12 maanden verplicht bij Vodafone???!!!????

Robinfroma

Zojuist heb ik een brief van jullie ontvangen dat er glasvezel bij mij in de buurt word aangelegd en dat er een abonnement bij u ingaat?
Nou ben ik erg verbaast omdat ik meer als een jaar geleden een verkoopster van Vodafone aan de deur heb gehad,
en die mij beloofd heeft en ook LETTERLIJK heeft gezegd dat ik nergens aan vast zit! en dat dit pas zou ingaan ALS er in FEBRUARI 2013 een glasvezelvoorziening zou komen van Vodafone, nu zitten we ondertussen in eind November en krijg ik deze brief binnen dat ik alsnog een glasvezelvoorziening bij u krijg? Dit heb ik niet afgesproken met uw collega die bij mij aan de deur is geweest, ik heb dus (nogmaals) afgesproken dat dit begin dit jaar zou zijn en dat ik wel de mogelijkheid heb om het MAANDELIJKS op te zeggen. Dit ook omdat ik destijds een vriend had in het buitenland en ik dus niet wist of ik daar zou gaan wonen, dit heb ik haar verteld en hierop zei ze dat ik nergens aan vast zat en het dan ook gelijk maandelijks kon opzeggen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?