Klacht Vodafone: 17-01-2014

Klachtnummer
# 47703
Gebruiker
alpin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17-01-2014
klacht
goedendag dit is de zoveelste keer dat er geen internet is mobiele wifi 0650466814
en mobiele tel. 0652693856 wat ga vodafoon daar aan doen ?

tevens van het nummer 0650466814 heb ik ingesteld dat als de datalimit bijna
berijkt is dat ik een smsje krijg wat ik in 2013 niet heb gehad daardoor
was mijn data gebruik veel hooger dan de bedoeling was dus het is ook vodafoon
zijn fout dus ik wil het teveel betaalde van vodafoon terug gestort krijgen
over 2013 so snel mogelijk hoor wel wanneer dit ga gebeuren

f.wiencke
d.v.leydenweg 17
3233te oostvoorne

De oplossing

17-01-2014
klacht
goedendag dit is de zoveelste keer dat er geen internet is mobiele wifi 0650466814
en mobiele tel. 0652693856 wat ga vodafoon daar aan doen ?

tevens van het nummer 0650466814 heb ik ingesteld dat als de datalimit bijna
berijkt is dat ik een smsje krijg wat ik in 2013 niet heb gehad daardoor
was mijn data gebruik veel hooger dan de bedoeling was dus het is ook vodafoon
zijn fout dus ik wil het teveel betaalde van vodafoon terug gestort krijgen
over 2013 so snel mogelijk hoor wel wanneer dit ga gebeuren

f.wiencke
d.v.leydenweg 17
3233te oostvoorne

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen