Klacht Vodafone: 2 aparte telefoon abonnementen ongevraagd op 1 bankrekening nummer

Klachtnummer
# 14034
Gebruiker
F.J. Snoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn 2 kinderen heb ik via internet, na elkaar, los van elkaar, twee afzonderlijke telefoon abonnementen afgesloten incl nummer overschrijving en aparte bankrekening nummers. Ongevraagd worden beide abonnementen aan 1 bankrekening nummer gekoppeld. Het is nu onmogelijk om de separaat afgesloten abonnementen op separate bankrekening nummers gefactureerd te krijgen. Ongevraagde service die niet meer teruggedraaid kan worden door het logge vodafone. Broers worden nu elke maand met elkaars telefoonrekening geconfronteerd en moeten het onderling maar oplossen.

De oplossing

gewoon per telefoon nummer het opgegeven bankrekening gebruiken voor facturatie. Separaat nummer, separaat bank rekening nummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen