Klacht Vodafone: 2 weken lang geen netwerk door een simpele nummerwjzi

Klachtnummer
# 138309
Gebruiker
Yas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden mijn nummer gewijzigd, dit zou volgens de medewerker binnen 2 uur gebeurd zijn. Nu zijn we 2 weken verder sindsdien heb ik geen bereik, staat geen netwerk ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb 6 of 7 keer naar de klantenservice gebeld elke medewerker zegt wat anders dan moet ik 24 uur wachten dan 48 uur dan 2 of 1 uur. Ik word steeds aan het lijntje gehouden. Ik heb hier een deprie aanval opgelopen omdat ik zolang niet bereikbaar ben op mijn abonnement nummer. Ik heb een nieuwe simkaart gekocht en koop elke dag beltegoed. Ik wacht nog steeds totdat ik antwoord krijg van Vodafone dat het word opgelost en dat ik sowieso een vergoeding krijg van al deze moeite en geduld die ik heb gehad. Ik betaal mijn abonnement altijd netjes op tijd, en nu gaan ze zo met mij om! Ik vertik het gewoon om nog klant te zijn bij Vodafone, ik wil gewoon mijn geld terug en geen klant meer zijn, want mij geduld is op en klantenservice geeft mij elke keer valse hoop!!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug van de maand waar ik geen gebruik kon maken van mijn abbonement en ik wil een vergoeding of iets waar ik blij van word!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen