Klacht Vodafone: 3 extra GB in rekening gebracht van mei 2015 tot en met februari 2016

Shabnam

Ik heb een onbeperkt bundel bij Vodafone. Dit betekent dat ik 6 GB internet heb en onbeperkt kan bellen en smsen. Vandaag zat ik toevallig te kijken op de my vodafone app en ik zag opeens dat er 3 extra GB aan stond. Ik heb meteen contact opgenomen met vodafone. Ik heb de naam van de medewerker niet onthouden, maar ik heb aangegeven dat er iets niet goed gaat. Ik heb namelijk in april 2015 een 3 extra GB blox aangevraagd en deze volgens vodafone nooit stopgezet. Ik heb een maand (mei 2015) later deze blox stopgezet, maar ik kan dit helaas niet bewijzen. Ik heb aangegeven dat ik op my vodafone app bij internet blox zie dat ik 3 extra GB kan aanzetten. Volgens vodafone heb ik dit sinds april 2015 nooit uitgezet dus hoe kan er dan staan dat ik het kan aanzetten. De medewerker van vodafone heeft mij gelijk gegeven. Er is dus vanaf mei 2015 tot en met 4 februari 2016 iedere maand onterecht 15 euro in rekening gebracht.

Ik ben door de medewerker waarvan ik de naam niet meer weet en ook niet meer heb kunnen achterhalen doorverbonden met de facturenafdeling zodat zij mij verder kunnen helpen. Ik kreeg mevrouw Lima aan de lijn en zij gaf mij weer ongelijk. Nu ben ik er zelf zeker van dat ik een maand later de 3 extra GB stop heb gezet. De ene medewerker geeft mij gelijk en de andere weer niet. Ik heb zelf al in mijn abbonement 6 GB aan internet. Ik weet zeker dat ik niet maandenlang nog een extra 3 GB nodig heb gehad de 6GB is namelijk meer dan zat. Het probleem is dat ik het niet kan bewijzen dat ik dit een maand later stop heb gezet en twee medewerkers verschillende dingen zeggen. Dat de ene medewerker mij gelijk geeft en de ander niet vind ik al niet kunnen.

Ik wil graag de 15 euro die iedere maand onterecht in rekening is gebracht terug ontvangen. In totaal is dit dus (mei 2015 tot en met februari 2016, 9 maanden x 15 euro = 135).

Ook een klacht indienen over Vodafone?