Klacht Vodafone: 4 de keer opsturen Xperia Play

# 20710
royloo

Ik heb een abboenment + telefoon bij vodafone, de telefoon waar het om gaat is een sony ericsson xperia play . deze telefoon is al 3 keer opgestuurd met klachten zoals kapot touchscreen, kapotte geheugenkaart lezer, kapotte toetsen, crashen van besturingselementen, niet goed functioneren van het touchscreen en zo nog een aantal klachten waar die al 3 keer voor gerepareerd is. nu was er een swap aangevraagd en deze is afgewezen met als reden dat er 3 maand tussen de 3 de en deze reparatie zou zitten. ik zelf vindt dit echt totaal nergens op slaan ik had deze klachten ook al eerder toen, langs geweest maar wou hem niet weer opsturen, dit aangezien ik mijn telefoon veel nodig heb voor mijn opleiding. nu heb ik hem dus als nog opgestuurd maar ik vind dit echt hele slechte service. ben benieuwd hoe lang ik hem nu weer kwijt ben 6 weken? 3 de keer dat ie werd gerepareerd was dit namelijk ook het geval. in het contract staat dat na 3 keer repareren ik swap of een gelijke telefoon moet krijge

Ook een klacht indienen over Vodafone?