Klacht Vodafone: 4 maand wachten en nog niks hebben

Klachtnummer
# 113302
Gebruiker
Benny_k
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag ongeveer anderhalf uur aan de telefoon gehangen om de juiste afdeling aan de lijn te krijgen, maar dit is niet gelukt. Dit is slecht een klein deel van de tijd die ik al heb verspild om een telefoon te ontvangen. 4 februari heb ik bij Vodafone een bestelling gedaan. Smart500 abonnement met een LG G3 grey. Het abbonement is ingegaan maar een toestel heb ik nooit gekregen. 2 weken geleden werd mij verteld dat het toestel was uitverkocht en dat jullie met een alternatief zouden komen. NIET GEBEURD. vorige week weer gebeld, nu moest ik zelf met een alternatief komen.

Na alle telefoontjes van vandaag ben ik weer niks opgeschoten, niemand schijnt wat voor mij te kunnen doen.

De oplossing

Ter compensatie zou ik graag de LG G4 ontvangen zonder dat dit mij extra geld gaat kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen