Klacht Vodafone: 4 weken wachten op reactie na klacht tbv verbruikskosten

Klachtnummer
# 130217
Gebruiker
cmuts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27-08-2015 heb ik bij Vodafone een vraag voorgelegd over mijn internetverbruikskosten buiten mijn bundel.
Dit zou gespecificeerd in mijn online account moeten staan maar dit is niet het geval.
Nu 4 weken later nog geen duidelijke reactie gekregen.
Waardeloos.

De oplossing

Wil graag antwoord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen