Klacht Vodafone: 9 keer gebeld om mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug te krijgen!

Klachtnummer
# 29849
Gebruiker
Jet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 oktober 2012 heb ik telefonisch mijn tel. abonnement opgezegd. Door een fout van vodafone werd het contract beeindigd op 17 november 2013. Vanaf november 2012 tot april 2013 is er nog abonnementgeld afgeschreven. Toen de fout ontdekt werd, werd het contract alsnog beeindigd en ik zou mijn teveel betaalde geld terug krijgen (€102).
Ik heb nu in totaal 9 x gebeld, waar mijn geld blijft. Iedere keer wordt toegezegd dat het snel opgelost en betaald gaat worden, iedere keer moet ik weer het hele verhaal uitleggen en iedere keer wordt mij beloofd dat ik terug gebeld wordt om te vertellen hoe het verder gaat. En iedere keer wordt ik niet terug gebeld.
Het is mijn geld, ik heb er recht op, maar ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn geld terug te krijgen. Bellen helpt niet, boos worden ook niet. Vandaar dat ik mijn klacht heb neergelegd bij de Consumentenbond, in de hoop dat deze iets voor mij kan betekenen.

De oplossing

Mijn teveel betaalde geld terug, plus een onkostenvergoeding. Een excuus zou ook op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen