Klacht Vodafone: Aan het lijntje gehouden door vodafone!

Klachtnummer
# 259924
Gebruiker
Shalini
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement bij Vodafone, maar sinds het begin ervaar ik slecht bereik en tijdens mijn gesprekken hoort de andere partij mij slecht en andersom. Of het gesprek valt stil en dan weg. Als ik gebeld wordt krijgen ze eerst paar keer de voicemail voordat ze mij bereiken, ik heb dit nu al meerdere malen aangegeven bij Vodafone en ze hebben mij ook verschillende oplossingen geboden maar die hebben tot nu toe geen van allen geholpen.Elke keer moet weer zoveel werkdagen wachten en dat ben ik nu gewoon heel erg zat. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik veel onderweg ben voor mijn werk en dus goed bereikbaar moet zijn. En dat ben ik nu gewoon niet, vorige week was ik in gesprek met een medewerkster die zei ik ga dit doorzetten en dan komen ze met een mooi aanbod, spreek ik een andere collega moet ik weer stappen gaan doorlopen die ik al doorlopen heb.

De oplossing

Ik wil nu dat mijn contract ontbonden wordt, omdat ik aan het lijntje wordt gehouden en dat pik ik niet meer!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen