Opgelost door Vodafone: Aanmaning zonder onderliggende facturen en bij automatische incasso na einde abonnement

Henk

Op 10 september ontving ik een aanmaning gedateerd 4 september(?) voor mijn al in april beëindigde abonnement. Vreemd, want er is een automatische incasso afgegeven voor dit abonnement. Op 11 september een paar keer het in de aanmaning genoemde telefoonnummer 043-3514525 gebeld en diverse opties geprobeerd. Maar altijd was het te druk en werd de verbinding verbroken.
Intussen heb ik uitgezocht dat:
- het betreffende 06-nummer per 13 april is overgezet naar een andere provider
- de laatste factuur die mij bekend is, over april 2015 is
- het bedrag van deze factuur niet is afgeboekt terwijl er voldoende saldo was
- er blijkbaar nog een factuur is (aanmaning hoger dan de factuur over april) maar daarover heb ik nooit een bericht ontvangen
- de toegang tot de online facturen niet meer beschikbaar is hoewel daar in de aanmaning wel naar wordt verwezen
- er in de aanmaning sprake is over eerdere herinneringen maar dat deze nooit mijn mailbox of brievenbus hebben bereikt.

- kopie facturen voor het openstaande bedrag
- reden waarom de automatische incasso niet is gebruikt
- reden waarom de toegang tot de online facturen is afgesloten terwijl er nog openstaande facturen (schijnen) te zijn. Dit laatste is zo onhandig want dan had ik zelf de facturen kunnen checken en bij akkoord direct betalen. Scheelt iedereen tijd en moeite.

Henk
    Na vele pogingen telefonisch contact gehad. Redenen zijn niet gegeven. Wel is per omgaande de betreffende factuur gemaild. En die was terecht maar nooit door mij ontvangen omdat de toegang tot vodafone.nl/rekeningen niet meer aanwezig was.....

Henk

Ook een klacht indienen over Vodafone?