Klacht Vodafone: Aansluiting van internet, tv en bellen pas na 5 maanden actief!!! En toch een rekening van 115 euro gekregen,?

# 92040
MEDISSA

8 september abonnement aangevraagd voor 17 september
ze konden van Guidion pas 24 oktober kunnen komen alles te installeren; echt
had vodafone geen pakket opgestuurd. Dus kon de installateur niets beginnen, Hij kwam zeker 30 min te laat, na zijn speling van een 1/2 uur vooraf en achteraf. Ik heb daarvoor vrij moeten nemen! Hij vertelde me ook van een kabel die zou moeten worden gelegd, terwijl ik net mijn huis klaar heb en er net een nieuwe vloer in ligt. de installateur had het over een draadloze verbinding naar de tv, hier zijn dan wel weer extra kosten aan verbonden. 10 december 2014 os pas een eerstvolgende afspraak mogelijk, gelukkig nu wel een pakket, maar deze installateur zegt me dat hij geen draadloze verbinding mag aanleggen, waardoor hij het niet gaat installeren. Terwijl de vorige mij dit heeft aangeraden. Meerdere malen hierover contact gehad met vodafone. Abonnement opzeggen kost me 390 euro, terwijl nog NIETS werkt!
€115 rekening ontvangen terwijl niets werkt

115 euro wordt van mijn rekening afgehaald en weer teruggestort.
Te zot voor woorden dat dit mogelijk is!!

Geen internet betekende voor mij en mijn dochter een belemmering van mijn werk en haar school die in het examenjaar zit.

Reele oplossing zou zijn: Compensatie

ik zit er echt over te denken om de ombudsman in te schakelen

Ook een klacht indienen over Vodafone?