Klacht Vodafone: Aansluiting Vodafone thuis

Klachtnummer
# 102731
Gebruiker
Madeleine1968
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege een optie om glasvezel te gaan gebruiken ben ik overgestapt op een volledig Vodafone thuis pakket op 21 januari jl heb ik hiervoor contract getekend. Op 18 februari afspraak met de monteur die niet genoeg tijd had om aan te sluiten en nieuwe afspraak gemaakt. Op 24-2 bleek het niet mogelijk te zijn om de 2 televisies op de 1e en 2e etage aan te sluiten. 4x contact met de helpdesk om te kijken naar een oplossing. Tot op heden geen oplossing en werkt het niet. Contract kan niet worden ontbonden. Ondertussen een vette rekening ontvangen voor de (niet) geleverde diensten en 4 enquetes ingevuld. Graag zou ik naar een oplossing streven. Vanuit Vodafone is er complete radiostilte en ik kan zelf zorgdragen voor de installatie tegen eigen kosten, waartoe ik best bereid ben alleen niet dat er muren open gebroken moeten worden. Internet werkt half en gemiddeld moet ik 3x per dag op een device mijn wachtwoord opnieuw instellen.

De oplossing

Stabiel internet
Aansluiting van beide tv's op de etages
Tegemoetkoming in kosten want afgenomen diensten en huur van receivers zijn niet gebruikt vanaf 18 februari jl.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen