Klacht Vodafone: Abonnement opgezegd en toch rekeningen ontvangen

# 119805
Rommeke

Ik heb altijd netjes mijn rekeningen van vodafone betaald voor het 2 jarige mobiele abonnement. Voor het eind van het contract heb ik het abonnement van Vodafone opgezegd en vervolgens op 26-03-2015 een abonnement bij Hi aangevraagd met nummerbehoud. Op 26 maart ook een mail ontvangen van Hi ontvangen dat mijn mobiele nummer in overleg met Vodafone op 28-04-2015 wordt overgezet. "Dat komt omdat jouw telefoonnummer pas wordt overgezet nadat de contractduur en/of opzegtermijn bij jouw huidige mobiele aanbieder is afgelopen". Kortom op 27 april dit jaar is mijn abonnement bij Vodafone geëindigd. Vervolgens heb ik een afschrijving gehad na einde van het contract. Daarop heb ik Vodafone gebeld, die gaven aan dat ze het oplossen. Vorige week vrijdag een brief van Vodafone ontvangen met openstaande rekening die voor 28 juli betaald moeten worden. Klantenservice telefonisch onbereikbaar. Ik heb alle rekeningen t/m einde van de contractperiode betaald dus ik verwacht geen rekeningen meer.

Ik zou graag het openstaande bedrag kwijtgescholden krijgen aangezien alle abonnementskosten al betaald zijn en het hele abonnementsperiode voldaan en opgezegd is. Daarnaast wil ik geen rekeningen meer ontvangen aangezien het abonnement allang is opgezegd.

Rommeke

Ook een klacht indienen over Vodafone?