Klacht Vodafone: abonnement; problemen bij verlengen en inadequate klantenservice

Rijswijk

Mijn huidig abonnement verliep 14 juni 2012. De site van Vodafone meldt dat klanten 4 maanden voor einde contract een aanbieding krijgen. Als ik dat opvraag krijg ik een foutmelding. Vodafone zegt het probleem te kennen maar het niet te kunnen oplossen (!). Dus ik bel klantenservice om een nieuw contractperiode (sms, bellen en MB) af te spreken. Na 15 minuten informatie en gegevens uitwisselen akkoord voor een nieuw contract. Ik moet contract expliciet voor een bandopname bevestigen voor de geldigheid ervan. De contractgegevens zouden naar mij worden gestuurd. Na 10 dagen nog niets ontvangen. Bel klantenservice weer. Kunnen niets vinden en stellen voor dat ik wederom contract afsluit. Ik heb daar geen bezwaar tegen en ik vraag een bevestiging dat vorig contract nooit is afgesloten. Leek me redelijk vanwege de eerdere fouten van Vodafone. "Dat doen we niet" was de reactie van klantenservice. Patstelling en geen oplossing door Vodafone na in totaal 4 uur bellen.

Op normale manier contract kunnen verlengen en niet 4 maal met klantenservice (uren bellen en informatie verstrekken) bellen en geen oplossing aanbieden.

geen reactie

Rijswijk

Ook een klacht indienen over Vodafone?