Klacht Vodafone: abonnement; problemen bij verlengen en inadequate klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 9616
Gebruiker
Rijswijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn huidig abonnement verliep 14 juni 2012. De site van Vodafone meldt dat klanten 4 maanden voor einde contract een aanbieding krijgen. Als ik dat opvraag krijg ik een foutmelding. Vodafone zegt het probleem te kennen maar het niet te kunnen oplossen (!). Dus ik bel klantenservice om een nieuw contractperiode (sms, bellen en MB) af te spreken. Na 15 minuten informatie en gegevens uitwisselen akkoord voor een nieuw contract. Ik moet contract expliciet voor een bandopname bevestigen voor de geldigheid ervan. De contractgegevens zouden naar mij worden gestuurd. Na 10 dagen nog niets ontvangen. Bel klantenservice weer. Kunnen niets vinden en stellen voor dat ik wederom contract afsluit. Ik heb daar geen bezwaar tegen en ik vraag een bevestiging dat vorig contract nooit is afgesloten. Leek me redelijk vanwege de eerdere fouten van Vodafone. "Dat doen we niet" was de reactie van klantenservice. Patstelling en geen oplossing door Vodafone na in totaal 4 uur bellen.

De oplossing

Op normale manier contract kunnen verlengen en niet 4 maal met klantenservice (uren bellen en informatie verstrekken) bellen en geen oplossing aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rijswijk
    Datum
    geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rijswijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen