Klacht Vodafone: Abonnement problemen

Klachtnummer
# 252966
Gebruiker
Edwin rinkens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleidende informatie over abonnement.
In de media word aangegeven dat als je in het bezit bent van een Vodafone red abonnement dat je voor €15,- kunt upgraden naar een Europa abonnement
Nu bel ik met de klantenservice en die zeggen dat kan alleen met een red 4 abonnement deze abonnementen zijn echter pas in november op de markt gekomen en Vodafone laat overal plaatsen dat als je na 4 april 2016 een abonnement afsluit kun je deze omzetten. Nu blijkt dat in april nog red 3 abonnementen werden verstrekt en deze kunne alleen worden geüpgrade als je je toestel afkoopt en niet voor de beloofde €15,-
Ik ben zeer teleurgesteld als uren lange relatie van Vodafone.

De oplossing

Abonnement omzetten naar red 4 of kostenloos het contract beëindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen