Klacht Vodafone: Abonnement problemen

Klachtnummer
# 252966
Gebruiker
Edwin rinkens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Misleidende informatie over abonnement.
In de media word aangegeven dat als je in het bezit bent van een Vodafone red abonnement dat je voor €15,- kunt upgraden naar een Europa abonnement
Nu bel ik met de klantenservice en die zeggen dat kan alleen met een red 4 abonnement deze abonnementen zijn echter pas in november op de markt gekomen en Vodafone laat overal plaatsen dat als je na 4 april 2016 een abonnement afsluit kun je deze omzetten. Nu blijkt dat in april nog red 3 abonnementen werden verstrekt en deze kunne alleen worden geüpgrade als je je toestel afkoopt en niet voor de beloofde €15,-
Ik ben zeer teleurgesteld als uren lange relatie van Vodafone.

Gewenste oplossing

Abonnement omzetten naar red 4 of kostenloos het contract beëindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen