Klacht Vodafone: Abonnement verlengd en toestel tot op heden niet geleverd

Klachtnummer
# 106891
Gebruiker
MarKPN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 maart jl. heb ik mijn abonnement verlengd. Bij het nieuwe abonnement ' krijg' ' ik een iPhone ( kost mij 15 euro per maand). Na vele telefoongesprekken en berichten op facebook over de status van het toestel, heb ik tot op heden niets ontvangen. In het filmpje in mijn bevestigingsmail staat dat ik mijn toestel binnen twee dagen geleverd kan krijgen. van de klantenservice heb ik inmiddels begrepen dat Vodafone een termijn kan hanteren wat varieert tussen de vijf en tien werkdagen. Dit heeft Vodafone ruimschoots overschreden. In de tussentijd krijg je als consument geen bericht, geen sms of iets dergelijks. Als consument ben je dus genoodzaakt constant te bellen om te vragen wat de status is, daarbij zijn de reactie zeer uiteenlopend ( geen centraal systeem?). Niet onbelangrijk om te vermelden ik ben al meer dan 12 jaar klant.

De oplossing

Binnenkort wordt de abonnementskosten van mijn rekening geïncasseerd, terwijl ik niet in het bezit ben van de nieuwe iPhone. Graag zie ik daarin een tegemoetkoming.

Daarnaast zou het Vodafone sieren mijn een korting te geven op de maandelijks abonnements kosten, gelet op het feit dat het niet conform de voorwaarden is en de geleden emotionele schade ( lang wachten, loze argumenten, en kastje muur mentaliteit).

Graag ontvang ik een reactie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen