Klacht Vodafone: Abonnement verlengen lijkt bijna onmogelijk

Klachtnummer
# 145375
Gebruiker
Slunicko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Vodafone,
na het Online verlengen van mijn bestand abonnement kan de SIM niet geactiveerd worden.
Vanaf oktober het volgende ondernomen:
-meerdere malen gebeld,
-op advies van Vodafone naar een winkel om de SIM om te ruilen. Dit kon niet en zou ook het probleem niet oplossen. Het abonnement zou van zelf geactiveerdmoeten worden. Ik moest een paar dagen wachten.
-na een aantal dagen nog niets vernomen en daarom gebeld met klantenservice. Er is een melding van gemaakt en de oplossing zou snel komen.
-een week later bel ik zelf, probleem zit in systeemfout en kan nog niet worden opgelost, weer een melding gemaakt.
-weer een week later nogmaals zelf gebeld. probleem wordt nu echt binnen 24 uur opgelost.
Het is inmiddels 27 december!!!! Chat, bellen, e-mailen.......het mag niet baten. 15 jaar klant en dit krijg ik als beloning.
WANNEER GAAT VODAFONE DIT OPLOSSEN?

De oplossing

Abonnement activeren !!!!!!!!
Hoe mogelijk kan her zijn?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen