Klacht Vodafone: Abonnement verlening

Annemiek

Op 7 januari 2014 heb ik via www.vodafone.nl/limburg een Nokia Lumia 520 besteld.
Ik krijg tot 2 x toe een Nokia Lumia 520 prepaid toestel. Het eerste toestel heb ik geretourneerd. Ik heb klantenservice gebeld, ik ben naar de winkel geweest om mijn sim kaart te laten knippen. Medewerker zag dat het een prepaid toestel is en adviseerde mij het toestel terug te sturen. Binnen 5 a 10 werkdagen zou ik het nieuwe toestel ontvangen. Dit duurde langer. Ik heb gelijk op het doosje gekeken en zag PP (Prepaid was mij telefonisch verteld). Toestel geprobeerd met een blokkeringscode, niks. In de winkel in Beek zouden ze het probleem oplossen. Dat kan niet, aangezien ik het toestel online besteld heb. Klantenservice weer gebeld en ze konden niks meer doen. Ik kan nog een klachtenbrief sturen en dat is het enige. Dat heb ik gedaan. Binnen 10 werkdagen krijg ik bericht. Ik heb tot heden geen bericht gehad. Ik heb als consument alles geprobeerd en er is nog geen nette oplossing. Klant is koning?!?

Ik wil nu het liefst van mijn contract af, omdat ik geen vertrouwen meer heb in Vodafone. Dit heb ik geprobeerd stop te zetten, helaas zit ik over het opzegtermijn en kan ik het niet beëindigen. Ik heb met mijn oude toestel. wat ik nu tijdelijk gebruik (al te lang), geen internet kunnen gebruiken, waar ik wel voor betaal. Het zou netjes zijn als daar een klein bedrag van mijn abonnementskosten op in wordt gehouden. En wat mij beloofd is en wat ik niet terug heb gekregen is de verzendkosten voor het terug sturen van de telefoon.

Ook een klacht indienen over Vodafone?