Klacht Vodafone: Absurd hoog dataverbruik op meest vreemde tijdstippen, rekening van 699 euro!

Klachtnummer
# 19765
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de maand januari werd ik verrast door een ongekend hoge rekening van Vodafone. op 5 december kreeg ik een sms dat ik op 75% van mijn datalimiet zat. Nu zit ik meestal thuis via wifi op mijn telefoon dus ik maakte mij hier niet echt zorgen om. Op 2 januari kreeg ik weer hetzelfde bericht dat er 75% van mijn datalimiet was verbruikt. Nu echter met een flinke rekening van 466 euro aan extra dataverkeer. In mijn specificatie staan de meest vreemde tijdstippen (midden in de nacht) dat ik op het internet ben geweest. Hierbij ook niet eventjes maar genoeg om met 19 Gigabyte over mijn normale verbruik heen te gaan. Ik heb contact gezocht bij de Vodafone klantenservice maar zij geven aan dat ik dat toch echt verbruikt heb en de rekening moet betalen. Ze kunnen niet aantonen waar dit vandaan komt. Mijn telefoon is inmiddels geblokkeerd omdat ik de rekening niet kan betalen (totaal 699 euro met btw). Nu krijg ik bericht dat er een deurwaarder gestuurd zal worden. Ik voel mij machteloos.

De oplossing

Ik zou willen dat de rekening verscheurd wordt, daar er geen extra dataverkeer is geweest en ik dit helaas moet aannemen van Vodafone zonder enig bewijs materiaal hiervoor. Ik denk dat er sprake is geweest van een storing waar ik nu flink de dupe van ben. Ik vind het jammer dat hier geen gehoord aan wordt gegeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen