Klacht Vodafone: Activitatie simkaart met nummerbehoud duurt nu al meer dan drie weken, al die tijd onbereikbaar!

Klachtnummer
# 469528
Gebruiker
hielkezantema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgegaan van Vodafone prepaid naar Vodafone abonnement. Zou vrij simpel moeten zijn, zou je zeggen. Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen, waarna m'n oude is geblokkeerd. Het activeren van m'n nieuwe simkaart in combinatie met nummerbehoud wil alleen maar niet lukken, waardoor ik inmiddels drie (!!!) weken onbereikbaar op m'n nummer ben! Er zou een 'speciaal team' mee bezig zijn, en me via de mail op de hoogte houden, maar geen enkele communicatie vanuit de kant van Vodafone. Zeer vervelend en teleurstellend.

De oplossing

Ik wil dat m'n nieuwe simkaart geactiveerd wordt, met behoud van m'n nummer, en ik wil compensatie voor de geleden schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen