Klacht Vodafone: Afsluitkosten

Klachtnummer
# 68395
Gebruiker
robert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 2 jarig abbonement gehad bij vodafone. Nu na 2 jaar ben ik overgestapt en krijg nog een rekening voor afsluitkosten?! is dit wettelijk toegestaan?

Robert

De oplossing

Ik vind het totale onzin dat ik afsluitkosten moet betalen nadat ik 2 jaar lang mijn rekeningen netjes heb voldaan. ik wil dit bedrag gewoon terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen