Klacht Vodafone: Afspraken nakomen

Hovanes

Ik ben al ruim 8 jaar klant bij Vodafone. Tijd geleden werd ik gebeld door Vodafone met een vraag of ik weer mij abonnement wil bij hun verlengen. Waar ik mee akkoord ben gegaan. Leuke aanbieding en persoonlijke kortingen en duidelijke afspraken. Nadat ik 2 weken niets meer heb vernomen heb ik zelf contact opgezocht. Geen van medewerkers kon de verhaal terugvinden. Dus hebben ze opnieuw afspraken gemaakt. Dhr Mohcin Bensaber zou alles regelen en mij terug bellen op 04-06-2015. Niet dus. Nadat ik 7 andere medewerkers heb gesproken ben ik uiteindelijk bij hem terechtgekomen. Hij bod excuses aan en ging meteen aan het werk. Daarna 14 andere collega's gesproken en ze kunnen niets terugvienden in systeem. Uiteindelijk terecht gekomen bij afdeling verkoop (teamleider Maggie Samallo) die onze afspraken kon terugvienden en heeft beloof probleem op te lossen voor afgelopen vrijdag. De probleem niet opgelost en sinds vrijdag maak ik terug bel afspraken maar ze belt niet terug.

Gemaakte afspraken nakomen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?