Klacht Vodafone: Al 1,5 jaar geen 3G netwerk en geen oplossing/compensatie

Klachtnummer
# 36434
Gebruiker
Angela2104
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds februari 2012 heb ik bij Vodafone een 2 jarig abonnement afgesloten met internet. Ik woon in Zundert en heb vooraf gevraagd telefonisch bij Vodafone of ik via hun netwerk voldoende 3G netwerk had. Dit was het gevalvolgens hun en heb dus het abonnement afgesloten. Vervolgens heb ik dus in ‘bijna’ geheel Zundert (ook veel andere plaatsen) geen 3G maar 2G wat soms amper werkt en niet het internet is waar ik € 45 in de maand voor betaal! Zelfs in mijn eigen huis heb ik geen 3G netwerk en Vodafone kwam met de oplossing dat ik voor € 80 een kastje kan kopen bij hun waardoor ik 3G netwerk heb thuis .beetje vreemd en ik was niet van plan nog meer geld uit te geven voor normaal 3G. 2 maanden geleden heb ik gevraagd of er een mast in de buurt zou komen voor verbetering maar dit staat niet in hun planning. Nu mag ik na 4 klachten mijn abonnement stoppen met € 100 bijbetaling? Na 1,5 jaar klachten en geen compensatie vind ik het onterecht dat ik nogmaals € 100 moet bijbetalen

De oplossing

Ik verwacht van Vodafone een klantenservice welke meedenkt met de klant en niet dat je van het kastje naar de muur gestuurd gaat worden en dingen belooft worden die niet nagekomen worden. Ik verwacht dat ik mijn abonnement voor de laatste maanden stop mag zetten ZONDER enige bijbetaling voor het toestel wat ik toendertijd heb gehad (waar ik toen ook al 100 euro voor heb bij moeten betalen).. Na 1,5 jaar en veel klachten telefoontjes mailtjes en het forum verder verwacht ik toch echt dat ik zonder kosten van mijn abonnement af kan komen en naar een netwerk kan overstappen waarbij ik wel het 3G netwerk in mijn woonplaats en omgeving krijg waarvoor ik betaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen