Klacht Vodafone: Al 10 maanden geen 4G na contractverlenging

Klachtnummer
# 182879
Gebruiker
Aadleijendekkers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medio december 2015 mijn contract verlengt inclusief een nieuw Samsung S6 toestel.
De eerste week van januari gebeld met de klantenservice dat ik geen 4G verbinding hebt.
Meerdere telefoontjes, via Facebook en via het klachtenformulier op de website van Vodafone gedaan. Ze beloven veel maar komen niets na. Er was me beloofd dat het heel snel opgelost zou worden, er is me restitutie beloofd op mijn maandelijkse abonnementskosten. We zijn inmiddels bijna 10 maanden verder en nog steeds heb ik geen 4G en het enige antwoord wat ik van Vodafone krijg: Tja, helaas lukt ons niet op het probleem op te lossen, u moet maar geduld hebben. Nou, ik kan jullie vertellen dat mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld is door Vodafone en mijn geduld is inmiddels meer dan op. De klant is koning zeggen ze, naar mijn idee bij Vodafone al lang niet meer. Dit is echt te triest voor woorden.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties