Klacht Vodafone: Al 6 weken niet bereikbaar op mijn mobiele telefoon als ik thuis ben.

Klachtnummer
# 141618
Gebruiker
Wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al zes weken niet bereikbaar op mijn mobiele telefoon als ik thuis ben. Ik ben vijf keer in de winkel geweest, telefoon opgestuurd, nieuwe sim-kaart gehad.
Elke week contact gehad, maar van kastje naar de muur gestuurd en iedere medewerker had een andere reden wat er mis was. Nu wordt er constant gezegd dat het in behandeling is, maar hoe lang duurt dat dan nog?
Ik heb een creditnota gehad voor de maand november maar die is niet verrekend met het abonnementsgeld. Kortom: slechte klantenbinding!

De oplossing

Ik wil kosteloos van mijn contract af. Als ik een sim kaart van een andere provider gebruik ben ik wel bereikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen