Klacht Vodafone: Al een week zonder internet, telefonie en tv

inheteren

Maandag was het zover, we zouden een migratie krijgen van Vodafone Thuis naar Vodafone Thuis??? Ja, klinkt onlogisch, maar voor Vodafone vast niet.
Signaal eraf, monteur erbij en aansluiten klaar is kees. Maar helaas zo makkelijk ging het niet. Het modem werkt niet mee, maar gelukkig is er nog een test modem van de monteur en warempel die doet het wel.
Maar Vodafone wil eerst toch zelf nog wat uitzoeken, oftewel wachten en wachten.
Inmiddels is het vrijdag en vandaag hebben ze eindelijk geconstateerd (na bezoek van reggefiber gisteren ochtend acht uur) dat het modem kapot is... Was dat afgelopen maandag al niet duidelijk???
Ze hebben vandaag dus een modem opgestuurd en gaan ook nog een monteur aansturen. Hoe lang moet dat duren en is het tegenwoordig nog fatsoenlijk en professioneel om mensen een week inclusief weekend zonder internet te laten zitten???

Het lijkt me duidelijk, het moet vandaag gewoon nog opgelost worden en zo niet, dan wil ik de mogelijkheid krijgen om m'n contract op te zeggen. Dit is niet de manier waarop ik zaken wil doen met een leverancier en dit is niet de wijze waarop je serieus met je klanten om gaat. Alles leuk en aardig zolang het goed gaat en het geld geint kan worden, maar zodra er ook maar iets mis gaat is de service ver te zoeke.

Ook een klacht indienen over Vodafone?