Klacht Vodafone: alleen maar ellende bij overstap van tele2 naar vodafone. het lijkt nergens op

Gebruiker1533923171

hierbij de correspondentie die ik heb gevoerd heb met vodafone i.v.m.het overzetten van de ene naar de andere provider.
talloze malen gebeld en doorverbonden met de vodafone medewerkers. en nog steeds geen oplossing.

op verzoek van ziggo ben ik overgestapt van tele2 naar vodafone en een paar weken geleden heb ik de nieuwe simkaart ontvangen.
Gisteren liep mijn abonnement bij tele2 af en kon ik overstappen naar vodafone.
in mijn berichten ontving ik het bericht van vodafone dat alles geregeld was en dat ik de nieuwe simkaart erin kan stoppen en dat ik dan dus overgestapt was en alles zou werken.

Dus niet. Mijn telefoon deed het niet meer. gebeld met klantenservice en diverse keren doorverbonden en die konden het niet oplossen en verweten het aan mijn telefoon die misschien simlock had. maar dat was niet zo en ze verwezen mij door naar de telefoonwinkel in Almere
Daar ben ik geweest en zij zijn aan het zoeken geweest
Nu bleek dat bij het overzetten van de status order naar de afdeling portingteam de boel vastgelopen zat. deze afdeling gebeld via de telefoonwinkel en gesproken met de Hr.Jim
Deze vertelde dat het probleem morgen opgelost kon zijn.
Echter vandaag nog steeds problemen.
Gebeld met Vodafone. met verschillende afdelingen en weer doorverbonden met verschillende afdelingen
En nu werd mij verteld dat het probleem onderkend was maar dat het misschien nog wel 3 weken kon duren voordat het opgelost was
Dit heeft enorm veel tijd gekost en het resultaat is dat mijn telefoon nog steeds niet werkt
Het komt er dus op neer de ene niet weet wat de ander moet doen om het op te lossen. ik krijg allerlei verhalen te horen maar niemand die wat kan doen.
ondertussen lijdt ik schade omdat niemand mij kan bereiken en weet ik nog niet hoe dit opgelost wordt en hoe lang dit probleem gaat duren

Dus via deze e-mail de zeer dingende vraag--doe er iets aan--

WANT IK HEB ZEER GROTE PROBLEMEN ALS DE TELEFOON NIET WERKT

HET NUMMER DAT MOET WERKEN IS 0610251362

Mocht het niet lukken om dit binnen een zeer snelle tijd in orde te brengen dan denk ik erover om mijn abonnement nu al te gaan opzeggen

Want ik vind dit toch geen manier van behandelen. om iemand zo te duperen

graag wil ik hierop uw reaktie hebben. en wel en duidelijke en goede reaktie die niet lijkt op alle verhalen van de klantenservice

groet
F.A.L.J.BABONNICK

klantnummer 507351630
Download de Vodafone App
Vodafone Libertel B.V.

Post

dat vodafone dit zo snel mogelijk in orde maakt
zo niet dan wil ik direct van mijn contract af maar wel met behoud van mijn nummer
of mijn nummer vrijgeven zodat ik kan overstappen naar een andere provider

Ook een klacht indienen over Vodafone?