Klacht Vodafone: annulering bestelling

Klachtnummer
# 179632
Gebruiker
janhenk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 simpele bel-abonnementen besteld bij Vodafone, voor de nummers 06.53517041 en 06.20625061. begin julie zouden we overgaan. Totdat er een mail kwam van Vodafone dat de bestelling was geannuleerd. Bij de klantenservice kon met niet zeggen wat de reden was. We hebben toen een abonnement bij BEN besteld. Echter: dat mislukte doordat er nog een nummer portering bij Vodafone was. Toen ik weer terug wilde naar T-Mobile mislukte dat ook om dezelfde reden. Op 1 augustus kreeg ik de mededeling van Vodafone dat het nummer 06.20625061 het Vodafone netwerk ging gebruiken vanaf 2 augustus. Echter: er is nooit een SIMkaart van Vodafone ontvangen.
Wat ik nu wil: af van Vodafone en terug bij T-Mobile. Ik heb al 3 klachten verzonden naar Vodafone maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Graag een oplossing voor deze Youp-van-het-Hek-achtige situatie, waarbij ik al vele telefoontjes en mailtjes heb besteed aan dit probleem.

De oplossing

Opzegging van Vodafone inclusief nummer portering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen