Klacht Vodafone: annulering bestelling

janhenk

Ik heb 2 simpele bel-abonnementen besteld bij Vodafone, voor de nummers 06.53517041 en 06.20625061. begin julie zouden we overgaan. Totdat er een mail kwam van Vodafone dat de bestelling was geannuleerd. Bij de klantenservice kon met niet zeggen wat de reden was. We hebben toen een abonnement bij BEN besteld. Echter: dat mislukte doordat er nog een nummer portering bij Vodafone was. Toen ik weer terug wilde naar T-Mobile mislukte dat ook om dezelfde reden. Op 1 augustus kreeg ik de mededeling van Vodafone dat het nummer 06.20625061 het Vodafone netwerk ging gebruiken vanaf 2 augustus. Echter: er is nooit een SIMkaart van Vodafone ontvangen.
Wat ik nu wil: af van Vodafone en terug bij T-Mobile. Ik heb al 3 klachten verzonden naar Vodafone maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Graag een oplossing voor deze Youp-van-het-Hek-achtige situatie, waarbij ik al vele telefoontjes en mailtjes heb besteed aan dit probleem.

Opzegging van Vodafone inclusief nummer portering.

Ook een klacht indienen over Vodafone?