Klacht Vodafone: Automatisch incasso

Klachtnummer
# 138311
Gebruiker
Sinysmit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer / mevrouw,

Elke maand incasseert vodafone een paar dagen eerder mijn maandelijkse abonnement terwijl ik dan in de problemen kom met te weinig saldo.
Ik heb al eerder dit probleem aangegeven maar er is nog steeds niets aan gedaan.
Mijn abonnement is op 28 oktober vorig jaar ingegaan en in het begin ook op het eind van elke maand geïncasseerd.
Is het nu zo moeilijk om dezelfde datum aan te houden?

De oplossing

Heel graag elke maand een en dezelfde datum

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen