Klacht Vodafone: bedenktijd

jeanette

Onze zoon heeft bij vodafone een abonnement hij kreeg een belletje om te verlengen en dat is gedaan! helaas heeft onze zoon geen geluk bij zijn abonnement en sneuvelt de telefoon, keurig ingeleverd bij de winkel voor reparatie met een vermoedelijke bijdrage van 45 euro eigen bijdrage, terwijl we verzekerd zijn via vodafone. We krijgen een aanbod van een concurent die meer oplevert voor de centen die we betalen bij vodafone, dus hebben wij gemeld bij vodafone dat we eigenlijk het contrakt niet wilden verlengen. We hebben toch 14 dagen bedenktijd? Volgens Vodafone is dat slechts 48 uur???
Het lijkt ons dat het anders is en dat we om dat we ontevreden zijn gewoon mogen opzeggen....

dat wij op kunnen zeggen bij vodafone met 1 telefoon nummer , en dat een leen toestel mogenlijk gaat worden

Ook een klacht indienen over Vodafone?