Klacht Vodafone: bedenktijd

Klachtnummer
# 167061
Gebruiker
jeanette
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onze zoon heeft bij vodafone een abonnement hij kreeg een belletje om te verlengen en dat is gedaan! helaas heeft onze zoon geen geluk bij zijn abonnement en sneuvelt de telefoon, keurig ingeleverd bij de winkel voor reparatie met een vermoedelijke bijdrage van 45 euro eigen bijdrage, terwijl we verzekerd zijn via vodafone. We krijgen een aanbod van een concurent die meer oplevert voor de centen die we betalen bij vodafone, dus hebben wij gemeld bij vodafone dat we eigenlijk het contrakt niet wilden verlengen. We hebben toch 14 dagen bedenktijd? Volgens Vodafone is dat slechts 48 uur???
Het lijkt ons dat het anders is en dat we om dat we ontevreden zijn gewoon mogen opzeggen....
http://tweakers.net/nieuws/85496/vodafone-verlengt-bedenktijd-aankopen-naar-twee-weken.html

Gewenste oplossing

dat wij op kunnen zeggen bij vodafone met 1 telefoon nummer , en dat een leen toestel mogenlijk gaat worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen