Klacht Vodafone: Bekabeling

Klachtnummer
# 113902
Gebruiker
Marian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 30 April glasvezel van Vodafone. De monteur kwam op die dag aanleggen. De kabel zou gratis langs de plinten worden vastgelegd. Maar nu ligt die kabel vanuit de meterkast via de algemene ruimte naar het bergingsruimte los door mijn gang naar de huiskamer. Ik ben al er over gevallen

De oplossing

Ik eis dat Vodafone dit z.s.m komt vast leggen aan de plinten zoals in het contract staat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen