Klacht Vodafone: belachelijke oplossing vodafone thuis

Klachtnummer
# 138967
Gebruiker
salves
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde overstappen van kpn naar vodafone thuis . Maar begon te twijfelen en wilde het stopzetten . Dat kon maar dan zou ik 350 euro moeten betalen omdat de aansluitingen al gemaakt waren alleen moest de monteur nog de installatie afronden . 12 november ben ik bij kpn afgesloten en in de avond zou er een monteur komen voor de installatie . NIKS dus om 21:30 heb ik gebeld naar de klantenservice . Een man zei me dat er op 5 november een melding binnen was gekomen dat ik niet kon worden aangesloten . Hij zou uitzoeken hoe dat kon en zou me de dag erna terugbellen in de ochtend . WEER NIKS dus weer zelf bellen . Krijg ik ene Dennis aan de telefoon en die moet met zijn leidinggevende iol om mij KOSTELOOS mijn contract te beeindigen . Zou teruggebeld worden
MAAR WEER NIKS . Dus weer zelf bellen met ene Joey , helaas was ik niet meer zo vriendelijk maar ben netjes gebleven . Hij moest ook iol met dezelfde leidinggevende.

De oplossing

Ik wil een vergoeding voor mijn mobiele telefoon waar ik nu van afhankelijk ben , omdat ik geen tv,internet en thuisbellen heb en dus hogere mobiel kosten maak . Niet alleen worden afgescheept met een KOSTELOZE contract beeindiging . Ik zit nu immers 3 a 4 weken nog zonder KPN waar ik weer opnieuw moet worden aangesloten . Gelukkig heb ik dan op 9 DECEMBER 2015 alles weer aangesloten . Maar tot die tijd kan ik nu dus de boom in van VODAFONE want ze kunnen mij niks anders aanbieden .... BELACHELIJK

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen