Klacht Vodafone: belachelijke oplossing vodafone thuis

salves

Ik wilde overstappen van kpn naar vodafone thuis . Maar begon te twijfelen en wilde het stopzetten . Dat kon maar dan zou ik 350 euro moeten betalen omdat de aansluitingen al gemaakt waren alleen moest de monteur nog de installatie afronden . 12 november ben ik bij kpn afgesloten en in de avond zou er een monteur komen voor de installatie . NIKS dus om 21:30 heb ik gebeld naar de klantenservice . Een man zei me dat er op 5 november een melding binnen was gekomen dat ik niet kon worden aangesloten . Hij zou uitzoeken hoe dat kon en zou me de dag erna terugbellen in de ochtend . WEER NIKS dus weer zelf bellen . Krijg ik ene Dennis aan de telefoon en die moet met zijn leidinggevende iol om mij KOSTELOOS mijn contract te beeindigen . Zou teruggebeld worden
MAAR WEER NIKS . Dus weer zelf bellen met ene Joey , helaas was ik niet meer zo vriendelijk maar ben netjes gebleven . Hij moest ook iol met dezelfde leidinggevende.

Ik wil een vergoeding voor mijn mobiele telefoon waar ik nu van afhankelijk ben , omdat ik geen tv,internet en thuisbellen heb en dus hogere mobiel kosten maak . Niet alleen worden afgescheept met een KOSTELOZE contract beeindiging . Ik zit nu immers 3 a 4 weken nog zonder KPN waar ik weer opnieuw moet worden aangesloten . Gelukkig heb ik dan op 9 DECEMBER 2015 alles weer aangesloten . Maar tot die tijd kan ik nu dus de boom in van VODAFONE want ze kunnen mij niks anders aanbieden .... BELACHELIJK

Ook een klacht indienen over Vodafone?