Klacht Vodafone: Belachelijkehoge telefoonrekening

Rico

Volgens Vodafone is mijn dataverbruik behoorlijk en is daardoor mijn telefoonrekening zo hoog. Dit is nu al 4 maanden zo terwijl ik zelf weet dat mijn verbruik niet zo hoog. Dus mysterieus dataverbruik het koste mij veel tijd om iemand aan de telefoon te krijgen dus vind ik de maatschappij erg klantonvriendelijk. Nu is het bekend dat Vodafone het niet zo nauw neemt met de nauwkeurigheid van het dataverbruik. Ik heb het gevoel dat ik belazerd word door hun. Ik zou graag mijn abonnement opzeggen want ik heb het vertrouwen in Vodafone totaal verloren. Ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem ik vind het ook tijd dat hier iets aan goed aan moet worden. Ze kunnen ook niet aantonen waardoor het komt. Erg vreemd.

Een wanhopige klant

Ik wil gewoon gerechtigheid en duidelijkheid omtrent de rekening en een normale. Behandeling van de klantenservice. Schandalig dat je zo lang moeten wachten. Totdat je iemand. Aan de lijn krijgt. Ik zou graag het nieuwe abonnement willen laten ontbinden.

Ook een klacht indienen over Vodafone?