Klacht Vodafone: belminuten

Klachtnummer
# 33636
Gebruiker
kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krijg na herhaaldelijk bellen en chatten geen gepaste oplossing.
Heb 200 belminuten en 200 mb voor 14.00euro,maar word 17,00 euro ingehouden.
Maar vodafone geeft 6,00 euro beltegoed,ik wil graag inzicht hebben op mijn minuten.
Ik betaal dus 8,00 euro voor 200 mb .
Vodafone medewerkster gaf toe dat het niet klopt,en
zou mij terug bellen.
Dat was 22-08-2013
Vodafone heeft tot heden 01-09-2013 niets meer laten horen.
Graag zou ik een oplossing tegemoet zien,want ik dutf niet meer te bellen,omdat de 6,00euro zo weg is.

De oplossing

Wil graag bij gebruikinfo 200 minuten zien.
En 14,00 euro betalen i.p.v.17,00 euro
14,00 euro was inclusief btw,volgens medewerkster.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen