Klacht Vodafone: Beloftes niet nakomen

Klachtnummer
# 117351
Gebruiker
Bertine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement afgesloten met de voorwaarde dat ik gratis zou bellen onder Vodafone klanten. De nodige gesprekken zijn hier met Vodafone over geweest. Helaas wil Vodafone zich niet van de goede kant laten zien.
De gevolgen zijn dat ik iedere maand over mijn abonnement heen zit, en dit niet kan betalen.
Ik heb Vodafone denk al meer dan 10 keer gebeld, slechte klantenservice en je moet er iedere keer heel veel geld voor betalen.
Daarnaast heb ik gevraagd of ze de gesprekken terug wilde luisteren. Dit schijnen ze uitgezocht te hebben maar niet gevonden. Nu heb ik een mailtje ontvangen met daarin de conclusie dat de abonnementen niet bestaan. Gelukkig heb ik zelf een opname waarin heel duidelijk hoorbaar is dat het Vodafone personeel hier aan de telefoon helemaal niet van op de hoogte is. Conclusie: er zijn mij dingen beloofd die ze niet nakomen, waar ik nu voor op moet draaien. Daarnaast zijn ze niet zo moedig om mij tegemoet te komen in hun tekortkomingen.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze een compensatie afsluiten. Dus dat ik niet telkens teveel betaal omdat zij beloftes hebben gedaan die ze niet waar kunnen maken.
Ik verwacht van Vodafone dat ze mij een beter abonnement aan kunnen bieden voor hetzelfde geld. Ik ken genoeg mensen die minder betalen dan ik met een beter abonnement. En ik ben zelfs opgelicht en zijn niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen