Klacht Vodafone: Beltegoed verdwijnt door ongevraagde sms-jes van 9977. Ik wil mijn geld terug.

JB

Beste Vodafone,
De laatste weken verdwijnt het beltegoed van mijn pre-paid mobiel als sneeuw voor de zon, terwijl ik niet tot nauwelijks bel. Dit gebeurt door 9977 van Dacantara, ook bekend onder Bcooz, Biquamo en Mobirators NL. Alle vier genoemde bedrijven hebben hetzelfde onbereikbare telefoonnummer 01658-20223 en ook E-mail komt meteen onbestelbaar terug. De eerste drie namen zijn gehuisvest op hetzelfde adres in Etten-Leur. Ondanks dat ik eerder STOP heb aangegeven bij 9977, gaan ze gewoon door om geld van mijn prepaid tegoed af te schrijven. Nu al bijna € 30,00 . Ik wil dit onterecht afgeschreven geld, zo snel mogelijk terug ontvangen. Ik hoop dat u meer voor mij kunt betekenen als een van uw telefonistes, die op het gratis 1200 nummer niets anders wist te melden dan dat ze niets kon doen!!!

Ik wil graag zo snel mogelijk het onterecht afgeschreven bedrag door 9977 terug ontvangen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?